Alla inlägg den 19 november 2009

Av Kerstin - 19 november 2009 21:30

Idag har det varit en vanlig dag med vanligt väder som det är (nuförtiden)...alltså regnigt och disigtRynkar på näsan...de har lovat sol men de kanske är som politiker , håll inte vad du lovar!

Jag är inte bitter Tyst Ha det här taggar mig ännu mera...fast jag är skitförbannad och besviken men jag lägger mig inte!Cool

Nu är jag trött på flåsande hundar som får sina galna ryck inomhus så vi tog en tur till det vanliga stället (nuförtiden)och lät boysen vara galna en liten stund.


  


  

Ramos som liten...syns väl vad det är för Skrot o KornOskyldig


Tänk att det är fredag snart och jag har inte börjat planera Lucia ännu...den kanske får snöa inne...

Nu laddar vi för en Träningshelg i alla fall sök på lördag och spår på söndag! KUL kUL!

I morgon kommer favvosarna Isak o Fanny, de ska bo här i helgen!


  


Igår köpte jag utredningsspray åt Hero och jag ska bara tala om att jag har aldrig varit med om att hans päls varit så tivig som efter den behandlingen Gråter sä där är det att handla av de som låtsas veta ....tänkte ta ett annat men lät mig övertalas. Det var ju fasen en beagle på framsidan...hur de nu kan bli tovig!


   natti natti...

Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards