Alla inlägg den 13 november 2009

Av Kerstin - 13 november 2009 22:42

Fredag det är den bästa dagen på hela veckan...har ni hört den förut? Ja säkert och i kväll är jag ironisk....

Vilken fredag...både ris och ros... det har varit fullt upp av olika aktiviteter!

jobbet det får stå bakåt just nu, det är alldeles för mycket som händer för att man ska kunna fokusera på det! Idag har jag suttit i ett viktigt möte med de som bestämmer över hur saker ska bli...jag är inte på samma sida kan jag säga så här långt!

vi drog ut ikväll igen för att köra lite sök i mörkret igen och det gick lika bra den här gången oxå...helt klart att Ramos vet vad som gäller. Sen ska man bara få figgarna att fatta samma sak..Glad

Efter en mysig och avslappnad kväll så åkte vi hem och medans Tompan lagat middag så har jag varit och tvättat mattor hos Anneli *Tack för hjälpen* guld värt!

Idag fick jag ett kul mail!

Akta dig för svininfluensan....  


  


Det var en björn, ett lejon och en gris som samtalade.
Björnen sa: om jag morrar så skakar alla av rädsla! 
Lejonet sa: om jag morrar så flyr alla!
Då sa grisen: det är väl inget  om jag nyser så går hela världen och vaccineras

I veckan har det varit fullt upp med att vaccinera alla elever på skolan...vissa blir jättedåliga och får åka ambulans medan andra inte känner något...man blir lite tve om hur man ska göra. Martin tvärvägrar i alla fall!!!



   Med denna ros önskar jag er alla en Trevlig helg!



Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards