Direktlänk till inlägg 18 mars 2010

Hipp hipp hurra....

Av Kerstin - 18 mars 2010 08:22

  För vår underbara kille som fyller 3 år idag


 

Lägger in ett kort nu men fortsätter att skriva om vår dag senare när jag jobbat färdigt....vi får se vad dagen kommer att innehålla....på återseende!!!


                           Ja må han leva...  ..... 


Ja idag får bloggen handla om vår gullunge som fyller år...

Åkte till A, K o K:s träning idag på skidstadion...vi kikade förbi en stund...passade på att träna lite men jag kände mig så trött att jag for hem rätt snart! Det var i alla fall en lugn gubbe...

På hemvägen stannade jag o köpte lite presenter till födelsedagshunden. Det blev en jättegullig räv som jag ska ha som belöning när han jobbar bra...ett tuggben...och en dummy som han får dela med Cesar!

  


 

Fick räven på nosen....säg varsågod nån gång då!


 

Måste undersökas noga..... 


   

Så här såg räven ut före och efter lek....


På kvällen så for jag till bilprovningens parkering och tränade med apporten och han var så himla duktig att jag blir nästan tårögd....

Han lekte som bara den med räven så det var ett bra köp! (Det var otroligt mörkt så det blev dåliga kort)


 


  


Ikväll så har vi firat med tårta.......vi fyrbenta måste ju ha ngt att fira så vi får chans att proppa i oss en massa godis!


Nu sover vår födelsedagshund och planerar ett innehållsrikt fjärde år....



    Kramelikram!

 
 
Anneli & Chila

Anneli & Chila

18 mars 2010 08:36

Grattis från Chila och mig. :)

http://www.annelishundtjanst.se

 
Annika

Annika

18 mars 2010 08:47

Ett STORT GRATTIS från två goldenkillar med husse och matte i Lund! Hoppas att du får en härlig födelsedag Ramos. Kanske nåt lite extra och gott ;-)
Pusselipuss från oss

http://www.gilbertfritiof.dinstudio.se

 
Marie

Marie

18 mars 2010 16:18

Grattis till snygghoffen på 3-årsdagen!
Kram Marie

http://www.smartchoice.nu

 
Kjell & Luna

Kjell & Luna

18 mars 2010 21:52

Härliga presenter du fick, jag fick vara på möte på hundklubben, sitta stilla två timmar, pyton. Nospussar i massor.

http://hoffeluna.cybersite.nu

 
Ewa&Fannie&Wiktor

Ewa&Fannie&Wiktor

19 mars 2010 05:32

Först ett jättestort grattis till Ramos på sin 3-årsdag.....hurra, hurra, hurra!
Nu har jag läst ikapp, måste säga att du är enormt duktig på att blogga, blir smått avis;-)!
Idag är jag visst uppe före tuppen, vaknade och gick upp för att konstatera att jag hade gått upp 1 1/2 timme för tidigt.......gäsp. Bara att gilla läget! Önskar er alla en underbar helg!

http://goldenhits.blogg.se

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

19 mars 2010 10:08

Ett försenat Grattis till Ramos på 3-års dagen.

http://heratorpetsvinja.webs.com

 
Caroline o. Lukas

Caroline o. Lukas

19 mars 2010 19:29

HIPP HIPP HURRA för Ramos!! (lite i efterskott ;) )
Fina presenter. Räven verkar ha varit väldigt uppskattad.
Trevlig helg!

http://busgolden.se

 
Christina

Christina

19 mars 2010 20:09

Ett lite försenat grattis till Ramos.
Snart är det dags för oss at dra på äventyr!
Kramen

http://www.mawerickstars.se

 
Anneli & Twix

Anneli & Twix

22 mars 2010 11:33

En försenat... Hurra hurra på din födelsedag!Ja tänk vad fort tiden går... Vilken härlig räv...

Graatis kramisar i efterskott från oss

http://pottipotti.bloggplatsen.se

 
Karin o svartnosarna.

Karin o svartnosarna.

25 mars 2010 23:00

Ett försenat GRATTIS Ramos,hoppas din födelsedag var underbar o att du fick många tuggben o paket.
Ha det så gott alla o många grattiskramar från Karin o Svartnosarna.

http://bloggplatsen/kajsa-varg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kerstin - 4 februari 2022 00:47

Men det blev ingen uppdatering men kanske nu...Mycket har hänt! Återkommer men det är jag och vitpudlarna kvar ifrån den gamla Saltviksligan! I en handvänning kan allt förändras! Ta hand om er ??? Hero, Saga och Aslan är nu Änglahundar ??? Mi...

Av Kerstin - 16 april 2020 11:43

Så är jag tillbaka till Bloggen fast jag trodde aldrig jag skulle skriva. Otroligt mycket har hänt...väldigt många ledsna saker som jag inte tänker nämna nu . Roliga saker har oxå hänt! På återseende! ...

Av Kerstin - 2 januari 2018 10:43

Äntligen kan man få säga ut med det gamla och in med det nya...   2017 har inte varit ett år som varit gynnsamt för själ och hjärta...Vi har mist vår älskade Ramos och nu oxå den gamla trotjänaren Smooran eller Smöret som hon kallas. Jag trodde a...

Av Kerstin - 25 mars 2017 14:02

Vår älskade springare började i november att kräkas från och till. Många kräkningar sen uppehåll i 14 dagar och så höll det på. I januari tog vi kontakt med veterinär som började göra utredning på problemet.  Ont i magen hade han. Det togs prover och...

Av Kerstin - 5 februari 2016 17:23

Förra helgen var jag och mina hoffar på nosework hela helgen....superduktiga hundar och roligt värre. Aslan jobbade noga och visste exakt vad som förväntades, likaså Saga men det ska man ju förvänta sig eftersom hon hållt på lite mera (trots långt up...

Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards