Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Kerstin - 14 maj 2011 20:13

Så har jag då äntligen fått hit min dator som tar emot min kamera...den andra gör inte det...måste ha ett spec program och vem orkar med det!

Nu är det äntligen helg igen och tänk att nu är det bara 4 veckor kvar att jobba...fattar det inte. En av de veckorna åker vi på skolresa och två av de veckorna är bara 1/2:a veckor så nu kommer det att gå undan!

Jag har jobbat extra mycket den här veckan så det blev extra skönt med helg nu...

Igår var jag och Katrin och tränade lite rally och det är så roligt...likadant idag hann vi med en liten stund....jag tränade lydnad med Ramos efter det att k åkt hem. Jag tränar enbart de moment som inte funkade på träningstävlingen. Det blir endast korta stunder för annars tröttnar ju den svarte springaren....  


Jag har ju inte kunnat sätta in några bilder ifrån den här kameran så här kommer nu bilderna ifrån förra helgen...


Här sitter vi nu alla och har det mysigt...

  Siv o Tessan....


 Söta Jimmy....


   Kattis och Gizmo....


  Katrin o Joy....


Nu kommer det massor av bilder på oss:


  Förberedelse



  Kom så går vi....


  Bra grabben håll i nu....



    Snurra under gång....


   Nu är vi inne i den frestande 8.an


      JAAAAAAA vi klarade det!


  Så var vi då i MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!!!


Detta var bilder ifrån dag ett....


  Domarprotokoll ifrån dag två.....vi är så nöjda!


Ni som undrar hur det går med bygget...gå in på saltviken.bloggplatsen.se så får ni se....


Nu är det Erik Saade som gäller....


  Trevlig lördagkväll!


Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards