Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Kerstin - 21 maj 2011 22:06

  På

Kortcollage ifrån förra helgens rallyläger...kort som Katrin Ring tagit!  


                        


På eftermiddan idag så begav vi oss in till stan...

Rallylydnad stog på agendan och vi hade tur för det var en riktigt bra bana utstakad...tack snälla AJ för att du lämnade den framme...

Jag började med Hero och han var så duktig i kontakten...han har en fotposition som gäller för en 10:a om det skulle handla om det fria följet...min duktiga lilla pojke! Tyvärr inga bilder för det är inte så lätt att få den killen att fastna på bild!

Efter Hero så fick Joy komma ut och därefter så blev det Ramos tur...min superduktiga kille han fixar rallyt så lätt!

Tompan kom med cesar och jag körde hoppet och lite ingångar med honom...det blev massor av bollek, han är så duktig han med!

Vi fikade och sedan blev det Jimmy och Douglas tur, vi tog undan rallybanan och lydnad blev det för fulla slanten!

Jag tränade linförighet, hoppet, inkallning och rutan....min gullgubbe sprang in till rutan så gulligt som bara Ramos kan...gjorde jag rätt nu matte...jaja lite snett men rätt ändå!

Nu ska jag backa bandet och belöna Ramos när han sitter kvar för han har verkligen börjat tjyva...så tillbaka till ruta 1!

Avslutade träningen med en klockren markeringsövning...Ramos la markören direkt i min hand...Love you!


  Hemma igen...nyäten, nydrucken...see you another day!

Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards