Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Kerstin - 28 maj 2011 22:40

Så var vi då hemma igen efter några dagar i Göteborg...det vart en trevlig resa om än lite krånglig för mig som fick ont i magen och feber den sista dagen. Jag hann dock vara med på några aktiviteter...


  Tåg Tåg till Stockholm, byte ca 40 minuter...alla 35 skingras för vinden en liten stund men på utsatt tid så är alla tillbaka.


Vi kom fram vid 15 tiden och då stack vi till hotellet med väskorna för att sedan äta pizza nere på stan. Efter pizzan så blev det bowling...


  Discobowling...wow, fast jag tyckte rännan var alldeles för bred o djup...konstigt!


  Dag två innehöll Älvsborgs fästning, fem köttbullar på Good old days och paddan...under broar och ut på öppet hav.


  Men det bästa av allt fika på fröken Olssons cafe...


Efter fikat blev det en del shopping...Åsa och jag rände runt...hem till hotellet, sadlade om och så stack vi till Liseberg...Regnvädret kom och vi blev rätt så huskiga...


  

Men det är alltid mysigt på detta ställe...


Tompan o jag åkte hem vid 21 tiden och fick väl en 7 elever med oss hem, de andra stannade en längre stund.

Vi la oss ganska sent och när jag vaknade dagen efter så hade jag en klump i magen och den sitter fortfarande kvar. Jag sov hela dagen igår och hela natten plus en del på tåget hem idag....ingen mat sen igår morse...provade lite ikväll men det var ingen höjdare inte...

Hoppas det går över fort nu...

Väl hemma så hämtade vi alla våra älsklingar och det känns skönt att allt är som vanligt igen! Det som var tråkigt att jag blev dålig var att jag inte orkade träffa Markus, det hade jag ju sett fram emot! Tur han kommer hem snart...  


  Stor Kram nu längtar jag efter hunträning!



Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards