Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Kerstin - 20 maj 2011 19:45

Den vecka som gått kan vi stryka i historien...det har varit en riktig skitvecka kan jag säga, i alla fall till idag!

Superförkyld som jag varit och så hände det ngt som jag inte ens vill nämna utan bara glömma...men livet går vidare!

Jobbade min sista dag idag på en av mina skolor och det vart en toppendag som alltid...trivs så bra på mitt jobb!

Mitt i förkylningstider så fick vi den nya bilen och det vart väl ngt positivt i alla fall...

Nu har jag en stor blå och en liten blå. Den lilla blå ska jag försöka göra mig av med men den är ju lite krockskadad så den blir billig...lite självkostnadspris. Det är inget fel på bilen den går som en klocka.


  Stora blå...


  Här får alla hundar plats...


 Efter jobbet idag så åkte jag hem och tog ut de svarta killarna...vi var på en täkt och jobbade med inkallning, läggande och rutan. Ramos blev rastad först mittemot vår vik. Tompan tog Cesar på långpromenad runt batteriudden....


  Andra sidan....


  Ramos sitter och väntar medan jag lägger ut rutan....


Hero fick komma ut en stund i skogen och det är en fröjd att se den lille gubben komma flygandes över stockar och stenar...det är inte lätt att fota den grabben, helst inte när man fotar med en dålig telefonkamera.


     

Söta lilla gubben....


Hero har fått sin nos o tassar klippta och så har det blivit ett litet bad, han börjar bli så duktig!


  Nu ropar min gubbe...grilltajm!


Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards