Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Kerstin - 30 maj 2011 19:11

Jag var bra däckad igår med...ont i magen efter att jag käkade  sen frukost...hur mycket kan man sova egentligen? I varje fall så somnade jag och vofsingarna om efter morgonrundan så det blev ingen morsdagsuppvaktning åt nåt håll igår...Tompan åkte till sin lilla mor och det var det enda...

  Ramos kröp till kojsen med matte....


  Lilla sötgubben är i alla fall pigg igen och har slutat att kräkas...han känns faktiskt lite tyngre för han äter som en häst...hoppas det håller i sig!


  Goa fisen...som man blir så glad av....


  Storebrors ben är ju alltid skoj att klänga runt...


...medans står svarte springaren och gäspar, som att jag bryr mig!


Ja jag vart piggare till kvällen så då kände jag att jag måsta åka någonstans och träna, det blev in till stan...allar tre hundarna följde med och jag tränade alla en liten stund var...

Hero tränade jag med att sitta kvar, hoppet, introducerade rutan och så blev det massor av bollek och en del rally...


Cesar fick komma ut som hund nr 2 och det fick bli hoppet, fotgående, läggande och ställande som han är skitduktig på...hur det nu kommer sig! vi hoppade över bolleken så inte kuddarna skulle gå sönder igen...Inkallning vågar jag inte göra för mina knän blir krossad, han har sån fart att man blir nästan rädd...


  Duktig kille...nu är han bra i sina ben igen och slipper både tratt och strumpor.


Ramos fick komma ut sist och han var verkligen taggad..så snyggt han gick i linförigheten...helt rätt position...hoppet likaså, snabbt och med ett snyggt sättande. Vi tränade lite rutan och så lekte vi en hel del rallyövningar emellan. Det gäller att inte trötta ut den voven för då skiter han i allt...

Så nöjd med kvällen att jag glömde magen för en stund...


  Tompan plockade den här fina buketten natt och dag...vacker blomma!


Så har man jobbat en dag och nu är det dags att bege sig för att träna lite igen, vi får se vad det blir för skoj!


  Ha en bra vecka!!!!



  

Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards