Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Kerstin - 3 februari 2010 16:07

Men hundarna måste ju ut så jag hakade på Tompan när han skulle ut med alla våra tre herrar...skönt att slippa gå promenader och så härligt att bara släppa ut dem!

I morse sov vi ända till nio och det var Ramos som till slut tyckte det var dax att kliva upp! Skönt med morgontrötta hundar  ...passar helt i min smak!

 

  

Cesar har svansen i vädret för det kommer en tax på vägen....

Jag gick en kort sväng med alla killarna för det var inte riktigt fart på Tompans ben på morgonen, men det blev två superkortisar...det blev mera spring nästa vända!

 

  

Vi väntar på att husse ska komma och hämta upp oss!

 

Vi åkte ut till en oplogad väg och släppte killarna...

 

Hittade en liten snöbjörn där i snön...helt galen men ack så söt   Vad som nu var fram o bak...  

 

  

 

 

 

Hero stack iväg i djupsnön och ibland försvann han helt och hållet!

   

 

Tompan gick iväg med e stora killarna och det blev många dopp för en badande Golden...Ramos kollar försiktigt på, bäst att inte störa i den bästa stund som finns för Cesar!

 

        

 

  

 

Fast det gick inte att låta bli hela tiden....

 

  

 

Springa, springa, springa....det är livet på en pinne det!

 

  

 

Det dånade helt otroligt ifrån havet och det verkar som att ett oväder är på G igen...helt otroligt men nu är vi varnade igen att hålla oss hemma! Det är i alla fall inte kallt utan -2 bara, riktigt skönt! 

 

 

  Idag har varit trögt på bloggsidan...kommer inte in riktigt och andra sidor är även de tröga. Blogtown helt borta! Idag fick jag en varning på att wormes och trojaner höll på att ta över min dator så jag fick panik och stängde av fort som fasen....Nu körs den igenom för att kolla om ngt har hänt...nu är min dator är på G igen!  

 

Jag kommer nog att fortsätta vara hemma för jag blir alldeles slut av att vara bland folk, gick in i affären för att köpa mjölk och trodde att jag skulle tuppa av...blev alldeles yr!

 

 

   Ha det gott i snöyran.... 

 

Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards