Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Kerstin - 4 februari 2010 15:06

Hör ni att vi ropar det räcker med snö nu...vi känner oss instängda för sjutton gubbar....dagens blogginlägg får helt enkelt tillägnas all snö som bara vräker ner och aldrig vill ta slut!


    

Det är så mycket snö på taken att de är oroliga att det ska rasa...de skottade därför av allas carportar idag!

   

Jaha och var tror ni all snö hamnade då, jo inne på vår gård och utanför grinden...hahaha, hoppas det kommer en traktor snart...annars kommer jag inte ut!

  


   

Vi har i alla fall två vakthundar i vår familj  ...stor o liten! De tycker det är konstigt med gubbar på taket, tror jag det...    


     

Åkte till jobbet en snabbis och nästan bara vände...inget har hänt i min sal så jag blev bara så less och åkte hem igen!  Trussandes genom skolgården!


Det fanns i alla fall några som bara älskar när snön vräker ner...men de behöver ju inte trussa sig fram utan de bara flyger som om de hade vingar....


                   


ja jag känner mig instängd och man kan ju undra varför....


   


Snart är utsikten borta, behöver ju inte putsa fönstrena då, hahaha som att jag gör det annars! Tänk positivt nu!


   

Mina tre älsklingar har i alla fall skoj så det skulle ju kunna räcka för att hålla humöret uppe....


   Snöstormskramar till er alla...  

Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards