Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Kerstin - 13 februari 2010 19:45

....det har vi gjort idag,det gick inte att hålla sig hemma liksom.

Vi sov jättelänge i morse men vofsen fick ju naturligtvis komma ut och göra sina behov men sen så, tror jag sov i 12 timmar...  

Egentligen så skulle vi åkt till Valbo köpcenter idag men vår hundvakt blev sjuk så vi får spara detta till en annan helg!

Efter en rejäl frukost drog vi ut i det vackra vädret   

Vi började med att roa våra hundar och jag tog Ramos på en långpromenad. Vi tränade på inkallning och så lekte vi...Tompan åkte till slutet av vägen och så gick vi från varsitt håll. När vi möttes då drog Ramos ifrån mig med världens speed och då fattade jag att de var på antågande...

När vi möttes blev det massor av kuta och bus.

När vi gick till baka tränade jag på "nära" och "hopp och lek" Belönade jättemycket när han gick nära mig så där avslappnat.


    


När vofsingarna fått sitt så åkte vi ner till havet och njöt av den underbara utsikten och ett gott kaffe...vi hade tur som hittade en upptrampad stig!

  


       


     

Jag bara älskar att få sitta och njuta av underbar natur.....


 


    

 Ramos  min underbara springare....



        

 Hero min underbara krulltott.....


  


  

 Cesar   min underbara slappkorv som älskar att sova mellan Matte o Husse....


Ja... det var allt ifrån oss idag. I morgon ska vi åka och träna lydnad!!!!


   Ha en Trevlig lördagkväll!

Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards