Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Kerstin - 8 februari 2010 19:46

Skolans tak har rasat och så här efteråt får man vara glad att det inte blev värre än det blev   ....allt berodde troligtvis på att bygget var slarvigt byggt    ....en limträbalk gled. Nu ska taket lyftas bort och göras om...vilket innebär att ca 100 elever blir utan lokal!Hur länge då, det är frågan   

Min rektor ringde mig igår och frågade om jag kunde komma idag så han frågade min andra rektor om jag fick vara ledig...Så idag har jag hållt på och städat och pysslat hela dagen  , jippi nu kanske att jag får börja jobba med eleverna...I morgon kommer en städfirma och ska göra byggstädning!

  

Igår tog vi en eftermiddagspromenad med jyckarna. Det var även igår en sån där underbart härlig dag...det började med oväder men det sprack upp mitt i dan. Jag och Ramos var iväg mitt på dan och tränade lite lydnad och lite ofokuserad var han eftersom det fanns en hel del störning, men han tänkte och blev trött.

Det är bra lustigt för vi var iväg och tränade lite på fredagkväll och då var han så där superkoncentrerad men det var väl inte så mycket som störde då antar jag!

    

Himlen gick verkligen i alla möjliga färger och det vart även denna kväll något att njuta av, fast det inte fanns ngt hav där...

Idag efter jobbet så åkte vi till en upplogad yta och jag tränade lite med Ramos och så lekte vi en hel del med bollen, varvade lek och allvar...

Nu har lugnet lagt sig och det är bara slappa som gäller!

  

Galenpannan...


  

Arbetskillen....


  

Retstickan och glädjespridaren....


Ja de är olika personligheter de här tre killarna!


   Ha en härlig kommande vecka nu!





Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards