Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Kerstin - 18 februari 2010 15:40

...ja det har det varit för mig idag eftersom jag igår genomförde den lilla operation som jag gruvat mig för ett tag. Min stora fasa är att bli nedsövd...hemska känslor före men det gick bra och nu är det gjort!

Jag har på något konstigt sätt fixat ett frikort inom sjukvården och det är faktiskt första gången....inte ens gubben som har en sjukdom har kommit upp i frikort! Jag hoppas jag slipper använda det bara!

Jag var i tisdags och dokumenterade de skador jag fick när jag krockade och en remiss till sjukgymnast skrevs så till det behöver jag inte pröjsa!

Det har varit lite väl många onödiga utgifter nu....


                  

  

Ingen kan vila som Cesar!


Fast vilodag och slappa blir det inte om man har en Ramos hemma så han har fått följa med Anneli och Chila på äventyr....så mysigt för honom att få räjsa med favvotjejen. Tack Anneli för din hjälp och ditt stöd!   


  

Full fart i snön.....Chila och Ramos! ( Foto Anneli Johansson)


  


  

Det är ju så kallt idag så det blev bara en kortis för Hero och Cesar...de har fått busa en stund på Höglidens parkering....


                


Tänk att nu är det ännu mera snö på gång och det är väl inte det man önskar sig mest av allt!

Fast kyla vill man ju inte heller ha! Nej nu vill vi ha såna där härliga vår/vinterdagar....

   

Så här kan havet se ut en dag som denna, inte alls så mysigt, fast ganska vackert!( Gammalt kort).

                

                  


Just nu så sover de små sötnosarna som är hemma och det är en som ligger och drömmer, man kan ju undra om vad....

Kanske att han drömmer att han är den störste och tuffaste vakthunden på denna jord.


  

    

  

För på våran gata är han dock inte den störste men i alla fall den sötaste och tuffaste....fast han tror att han är störst!


   Ha en bra fortsatt dag!


Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards