Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Kerstin - 9 februari 2010 19:54

20-21 April kommer denna underbara människa och artist till oss i Hudiksvall. Då blir det workshops och förställning...då är ni alla välkomna! 

Av Kerstin - 9 februari 2010 17:15

Dessa blommor är helt mina favoriter så här på vårkanten...älskar att ställa in en bukett på bordet lite då och då....helst när man är ledig så att tid finns att ögat får vila på dessa vackra färger som tulpaner kan ha!

Idag har det varit tulpanlek här...Gula fick det bli idag!


  

Det är första gången jag sett att tulpaner har små bäbisar...


                  


Det har annars varit en lugn dag idag, städpersonalen kom till slut till jobbet och började städa så i morgonem. kan våra lektioner börja. Fast kanske inte för nu är det snack om att vi kanske måste flytta våra elever...vilket strul det blivit. Det har idag pratats på radion och det finns ngn byggfirma som kanske blir ansvarig för det här raset! 


Jag har varit och tagit blodprov inför min operation nästa vecka som jag inte vill gå igenom...men måste nog! Jag hatar att bli sövd, är liksom skiträdd för det. Jag har försökt förskjuta det men nu är det bara en vecka kvar....BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! Jaja nog om det!


Lite träning har jag och Ramos hunnit med. Den hunden hatar koppelpromenader och börjar ofta strula om det inte finns något intressant runt omkring. Då blir det till att hitta på övningar att utföra istället för att bli skitirriterad och det funkar alltid!

När vi kommit hem idag så blev det kaffe och semla...nu ska vi äta Raggmunk, nykokt lingonsylt och bacon....Mmmm det är oxå gott!


   Tjingeling! 

Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards